Sky Blue Bobblehead Bunny

26 listopada 2012

Witamy!

Annyeong!

    
Witamy serdecznie tych, którzy zaglądnęli na naszego bloga,
 mamy nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej. 
   Blog jak można się domyślić, poświęcony jest chłopaczkom z SHINee.
Zapisywane będą tutaj wymyślone przez nas historię, którymi bohaterami będą właśnie oni i nie tylko.  Opowiadania, na pewno będą bardzo różnorodne. Jest nas dwie i mamy odmienne gusty, więc można się spodziewać niespodzianek.
Mimo wszystko wierzymy, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.





Kilka słów od każdej z nas:





Mańka
Mówią do mnie Mańka. Interesuje mnie Korea Południowa. Miłością do SHINee zaraziła mnie moja przyjaciółka a zarazem współzałożycielka bloga. Kocham czytać opowiadania yaoi z chłopakami z zespołu w roli głównej, dlatego też postanowiłam popróbować swoich sił w pisaniu... ^ ^
Najbardziej lubię gatunek angst, więc będę pisać właśnie coś w tym rodzaju ;)
Mam nadzieję że wam się spodoba. ^ ^





Zocha 
Podejrzewam, że będę pisać na tym blogu najbardziej nieprawdopodobne opowiadania.
Jestem marzycielką więc, często widzę SHINee w różnych odsłonach bądź wcieleniach.
Oczywiście za każdym razem mają swoją artystyczną duszę.
Opisywać będę nie tylko związki męsko – męskie, zdarzą się również  kobieta – mężczyzna. Wiem, że to dosyć odważne, bo większość fanek woli czytać o związkach męskich swoich ulubionych idoli, niż o jakieś nieznanej dziewczynie i koreańskim artyście.
Cóż, warto spróbować, a nuż komuś się spodoba?
 Jeśli nie, jestem przygotowana na wszystko. 
Co mnie interesuję? Naturalnie SHINee, które kocham bardzo mocno i nie wyobrażam sobie życia bez nich jak i bez Mańki.
Fascynuje mnie również sama Korea Południowa.  Kultura, język, ludzie pochodzący z tego kraju. Po za tym, lubię rysować, pisać, czytać książki oraz opowiadania innych autorów, adorować SHINee i lenić się.
  Mój gust, jeśli chodzi o blogi jest taki -  jestem fanką  optymistycznych i zabawnych opowiadań do tego bardzo, bardzo długich. Lubię takie czytać, więc możecie się domyślić, iż te pisane przeze mnie będą w pewnym stopniu podobne. :]
 Mam nadzieję, że umilę Wam z Mańką czas swoimi pomysłami zapisanymi na tym blogu ! ^_^
   





W głębi duszy mamy nadzieję, że choć kilka osób zatrzyma się tutaj, aby przeczytać chociaż kawałek naszych ,,opowiadań” :-). Naszym skrytym marzeniem jest to, że spędzicie tutaj miło czas, dając nam tym samym radość z pisania.
                                                                                          
Prosimy, wyczekujcie rozdziałów.
                                                                                             Mańka i Zocha
                                               

                             







  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz